Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

'Οραμα Lucky Club


Ονομάζομαι Ζωή Μπουμπούλη, είμαι μητέρα και παράλληλα ιδιοκτήτρια του http://www.luckyclub.gr./

Η συνεχή μου επαφή με το εξωτερικό, λόγω της γερμανίδας μητέρας μου, μου έδινε πάντα την ευκαιρία εύκολα να γνωρίσω νέα προϊόντα τα οποία δεν υπάρχουν στην ελληνική αγορά. Μετά τη γέννηση του μικρού μου και θέλοντας να αξιοποιήσω το ταλέντο μου στο να ανακαλύπτω πρωτότυπα, ποιοτικά, πρακτικά και οικονομικά προϊόντα δημιούργησα το http://www.luckyclub.gr/ το οποίο είναι ένα κατάστημα στο διαδίκτυο στο οποίο μπορείτε να βρείτε ρούχα εγκυμοσύνης για όλες τις ώρες σε πολύ προσιτές τιμές, ζώνες αυτοκινήτων για εγκύους (τις πιο οικονομικές στην ελληνική αγορά), βρεφικά αξεσουάρ όπως ξύλινες αλυσίδες πιπίλας αλλά και ζώνες ασφαλείας για μωρά που είναι απαραίτητες για τα πρώτα βήματα. Στο blog αυτό θα προσπαθήσω να δώσω μια πιο πλήρη περιγραφή των προϊόντων του καταστήματός μου αλλά και να περιγράψω τις εμπειρίες μου και πώς κατέληξα στην επιλογή των συγκεκριμένων προϊόντων.

Η γκάμα μεγαλώνει σιγά σιγά γιατί βασικός σκοπός μου είναι κάθε προϊόν να είναι μοναδικό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου